Ondersteunend administratief medewerker M/V

Takenpakket

Je bent helpt mee met de administratieve opvolging van leveranciers.
Input van leveringen van goederen aan de hand van orderbevestiging/leverbon/factuur.
Voorbereidend werk voor de input van leveringen van goederen.
Je zoekt beeldmateriaal op van nieuwe artikelen of vraagt deze aan. Op die manier blijft de webshop up-to-date.
Je vervangt de onthaalmedewerker bij afwezigheid. Jij staat de klant te woord bij een omruiling, probleem of vraag.

Profiel

Je hebt minimum een diploma secundair onderwijs, bij voorkeur in Handel of Kantoor of gelijkwaardig door ervaring
Je beschikt over een goede basiskennis van IT-Office tools Word, Excel, Outlook
Je kan zelfstandig werken, bent administratief goed gestructureerd en nauwgezet
Je bent leergierig en steeds bereid om nieuwe taken aan te leren
Je bent flexibel ingesteld en last minute opdrachten horen bij je job
Je bent bereid te werken op zaterdag en 4 koopzondagen per jaar

Aanbod

Een afwisselende en boeiende job (40u) met verantwoordelijkheden.
Één vaste vrije dag in de week en elke maand 1 ADV-dag op zaterdag
Toffe werksfeer met leuke collega’s
Een marktconform salaris met extra voordelen: maaltijdcheques, Ecocheques, mooie personeelskorting
Na interimperiode vast contract. Bij vast contract: hospitalisatieverzekering, hogere personeelskorting

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wens je te solliciteren voor bovenstaande vacatures?
Mail je CV & motivatie door naar onderstaand e-mail adres:
jobs@europoint.be


Accept

Deze website gebruikt cookies